Mēs uzskatām, ka izcila klientu apkalpošana sākas ar pieejamību, atsaucību, caurspīdīgiem procesiem un ilgtspējīgiem risinājumiem – tieši šo mēs arī piedāvājam!

Pilna cikla apsaimniekošana ir mūsu standarts, nevis ekstra. Katrai mājai ir piesaistīta zinoša savas jomas komanda: mājas pārvaldnieks, ēkas uzraugs, uzkopšanas vadītājs un tehniskie speciālisti. Viss nepieciešamais – vienuviet!

Mēs regulāri vērtējam klientu apmierinātību (NPS), rīkojamies operatīvi un sniedzam atgriezenisko saiti ar mērķi nepārtraukti uzlabot savus pakalpojumus. Klientu viedoklis mums ir ne tikai svarīgs – tas virza mūsu attīstību un sniegto pakalpojumu kvalitāti, pielāgojot tos klientu vajadzībām un gaidām.

Klientu apkalpošanas Zvanu centrs

Rūpējoties par maksimāli efektīvu klientu apkalpošanu un operatīvu atbilžu sniegšanu uz visiem aktuālajiem jautājumiem, mūsu klientiem ir izveidots vienots Klientu apkalpošanas Zvanu centra tālrunis

+371 22 12 4444

(darba dienās plkst. 08.00-20.00)

Ērts un mūsdienīgs klientu portāls, kurā iespējams:

  • ērti saņemt un apmaksāt rēķinus
  • iesniegt skaitītāju rādījumus un redzēt to vēsturisko patēriņu vēsturi
  • sazināties ar pārvaldnieku, pievienot dokumentus un foto efektīvai komunikācijai
  • iepazīties ar mājas aktualitātēm un mūsu īpašajiem piedāvājumiem

Renovācijas un labiekārtošanas projektu vadība

Piedāvājam pilna cikla projektu vadības un līdzfinansējuma piesaistes pakalpojumus, piemēram, Jūsu mājas labiekārtošanas projektu ietvaros. Esam īstenojuši vairāk nekā 50 daudzdzīvokļu māju un teritoriju labiekārtošanas un energoefektivitātes uzlabošanas projektus.

Piedāvājam izdevīgus papildpakalpojumus un īpašos piedāvājumus, piemēram, attālināti nolasāmo ultraskaņas ūdens patēriņa skaitītāju uzstādīšanu, koplietošanas telpu apdrošināšanu un citus saimnieciskos pakalpojumus, ko sniedz mūsu speciālisti vai uzticami partneri, ar kuriem izveidojusies jau vairāku gadu sadarbība.

Ērts un mūsdienīgs klientu portāls, kurā iespējams:

  • ērti saņemt un apmaksāt rēķinus
  • iesniegt skaitītāju rādījumus un redzēt to vēsturisko patēriņu vēsturi
  • sazināties ar pārvaldnieku, pievienot dokumentus un foto efektīvai komunikācijai
  • iepazīties ar mājas aktualitātēm un mūsu īpašajiem piedāvājumiem