Nosaukums BUJ Par rēķiniemRēķins ir apmaksāts. Kāpēc rēķinā uzrādās nokavējuma procenti?

Rēķins ir apmaksāts. Kāpēc rēķinā uzrādās nokavējuma procenti?

Iespējams, ka neesat uzrādījis vai kļūdaini norādījis rēķina numuru vai klienta kodu.

Veicot rēķina apmaksu maksājuma uzdevumā, sadaļā maksājuma mērķis, obligāti jānorāda rēķina numurs un Jūsu klienta numurs.

Ja esat veicis apmaksu, bet nākamajā rēķinā uzrādās nokavējuma procenti, tad maksājumu apstiprinošu dokumentu ir jānogādā uzņēmuma birojā vai jānosūta uz e-pastu [email protected], vai izmantojot klientu portāla e-manasmajas.lv sadaļu “Saziņa”.

Rēķins tiek uzskatīts par apmaksātu brīdī, kad nauda ienāk uzņēmuma bankas kontā.